Vojna industrija

poruka: 2
|
čitano: 3.900
|
moderatori: Lazarus Long, vincimus, pirat, XXX-Man
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
3 godine
neaktivan
offline
Vojna industrija

Pozdrav svima!

 

Ovu temu već dosta dugo istražujem no nisam jos dosao do konkretnog odgovora. Poslao nekoliko mailova u morh, nekoliko na vojno učilište ali nisam dobio nikakav odgovor. Cak sam i nekoliko profesora na faxu pitao ali ne znaju a i kazu da se takve stvari uglavnom vjerojatno rade u tajnosti.

 

Naime, zanima me opcenito razvoj vojne industrije. Da preciziram, više ovaj dio baziran na budućnosti (ali i sadašnjosti), dakle pricam o dronovima, raznim uav sistemima, trophy sistemima, moderniziranje starijih stvari itd. itd.

Kako zapoceti? Gdje se obrazovati po tom pitanju?

Postoji li mogucnost otvaranja firme koja bi se bavila proizvodnjom tako necega - to mi zvuci poprilicno ostvarujuce, uzmimo za primjer iranske dronove kamikaze (tzv. "mopedi") koji se proizvode za 10ak tisuca eura (po mom sudu, tako nesto bi bilo bez problema moguce razvijati kod nas). Ipak su to "jeftiniji" projekti od recimo izrade tenkova, aviona, brodova, ...

 

Što se tice "srodnih firmi" znam samo za HS produkt (Karlovac, oruzje za pješadiju), Đuro Đaković (SB, oklopnistvo) i mozda firma koja najvise odgovara mom upitu Doking(zagreb, strojevi za odminiravanje).

 

 

Unaprijed hvala svima na odgovoru, svaki savjet je dobro došao!

 

 
0 1 hvala 0
15 godina
offline
Vojna industrija

Tu se vrte ogromni novci, ali kloni se vojske i vojne industrije. Industrija smrti i jada. Nemoj biti dio toga, ne treba ti to u životu. Razvijaj se radije u drugom smjeru.